Detailing auto pentru toate tipurile de masini/auto – In Brasov

Suntem intrebati; ,,Ce este detalierea masinii?” Tot timpul, asa ca ne-am gandit ca vom raspunde ca ouale bune pe care suntem. Termenul ,,detaliere” a fost initial un termen american care plutea aici, probabil la inceputul anilor ’90. Cu totii ne spalam masinile sau ne spalam masinile. Fie ca este ilegal sa circuli intr-o masina in care placutele tale de inmatriculare sunt atat de murdare, ca nu poti sa-ti citesti numarul de inmatriculare sau ca iti pasa de masina si de vopsea.

Exista totusi niveluri de curatare a unei masini. Niveluri, daca vreti. Deci, cand curatarea masinii devine ,,detaliata”? Procesul de curatare a masinii poate fi cunoscut ca o simpla spalare, un valet sau un detaliu, dar care este diferenta?

  • detailing auto audi
  • detailing auto volkswagen
  • detailing auto land rover - range rover
  • detailing auto skoda
detailing complet brasov - tratement ceramic opti coat

SPALAREA MASINII

Spalarea dvs. generala generica va lua forma unei spalari si aspiratoare, care va implica o spalare cu sampon (a intregii masini, inclusiv roti si anvelope), o uscare cu un prosop pentru a opri orice pete de apa sau dungi si, uneori, o ceara spray. Acest lucru este destul de mare in masura in care merge, cu exceptia cazului in care mergeti intr-un loc de spalare de lux si va ofera un odorizant care, cel mai adesea, miroase a produse ieftine de curatat pentru uz casnic.

VALETING

Valetarea masinii este un pas extra. Este practic orice oferta suplimentara pe care o vedeti la o spalatorie auto. Vor exista niveluri diferite de costuri, de la spalare, uscare si ceara – la fel ca cele de mai sus, dar cu putin mai multa atentie la detalii … si ne referim la ,,putin”. Daca aveti noroc, vor fi incluse si inchiderile usilor. S-ar putea sa existe chiar si lustruire aspiratoare si dash in mix, ceea ce va va costa putin mai mult, dar veti obtine un hoover complet si o stergere a tuturor suprafetelor, inclusiv a scaunelor din piele. Daca vreunul dintre voi a facut vreodata acest lucru, veti cunoaste calitatea produselor utilizate; ele pot fi adesea alunecoase si grase – nu ceea ce vrei pe scaunele din piele sau pe volan. Daca optati pentru un valet de varf, veti primi adesea o lustruire pentru vopsea, precum si o curatare a ferestrelor (in interior si in exterior). Aceste optiuni pot varia de la aproximativ 75 euro.

DETAILING

Deci, unde se suprapun totul in ,,detaliere”? La fel ca detaliile pe care le facem aici la Auto Finesse? Ei bine, detaliile sunt atunci cand merg mult mai adanc decat ceea ce este deasupra vopselei.

Dupa o spuma de zapada, cum ar fi Avalanche (pentru a indeparta orice contaminanti liberi) si o spalare amanuntita buna (folosind metoda cu doua cupe si un sampon de buna calitate, cum ar fi Lather Car Shampoo), poate incepe decontaminarea completa a vopselei. Folosim o metoda in 3 etape care implica eliminarea contaminantilor de fier pentru a dizolva particulele de metal inradacinate, urmata de ObliTARate Tar si Glue Remover pentru a eradica orice reziduuri lipicioase.

In cele din urma, o bara de lut sau Clay Pad, cu un lubrifiant adecvat (folosim Glide Clay Lube), va fi utilizata pentru a elimina contaminantii incorporati in vopsea, cum ar fi gudronul, seva de copac sau orice altceva care este ingropat suficient de adanc pentru a nu fi fost deja ridicat. . Va sfatuim, inainte de orice blocare a argilei, sa simtiti suprafata vopselei dvs. – daca este aspra la atingere, atunci (chiar daca nu vedeti probleme) ati incorporat murdaria care ar trebui indepartata.

La curatarea rotilor, detalierii vor face adesea un pas mai departe si vor scoate rotile din masina, permitandu-le sa ajunga in spate pentru a curata zonele greu accesibile. De asemenea, vor curata franele si componentele interioare, cum ar fi garniturile arcurilor interioare.

Chiar si cu rotile de pe masina, cel putin acestea vor curata si decontamina rotile folosind produse specializate precum Iron Out Contaminant Remover, Imperial Wheel Cleaner si Revolution Wheel Soap. Un detaliat adevarat va peria intotdeauna produsul corect pentru tipul specific de roata pentru a indeparta murdaria si praful de frana coroziv in fiecare locas.

La fel ca un valet, exista detalii diferite pentru detaliile unei masini. In functie de nivelul de detaliu de care aveti nevoie, puteti decide chiar sa mergeti pe traseul compus pentru a corecta si perfectiona finisajul vopselei. Aceasta poate implica lustruirea manuala, dar cel mai adesea va implica utilizarea unui lustruit de masina (de obicei, se va folosi un lustruit rotativ fix, dar o actiune dubla poate fi putin mai blanda pentru vopseaua mai subtire).

Acest sistem ajuta la eliminarea oricaror imperfectiuni in timp ce lustruiti suprafata vopselei, lasand un finisaj fara vartejuri. Masinile de lustruit masinile indeparteaza liniile fine din vopsea, urmele de vartej si chiar coaja de portocala, facand masina sa arate chiar mai bine decat atunci cand a parasit fabrica.

Odata ce toate acestea sunt complete, un detalier va finaliza toate vopselele cu aplicarea unui strat de ceara sau ceramica bun. Acest lucru nu este doar pentru a proteja munca desfasurata, ci si pentru a spori longevitatea finisajului pe care tocmai l-au petrecut atat de mult pe realizare.

In interior, detalierii vor aspira toate zonele, precum si vor folosi utilizarea unui sampon pentru covor pentru a indeparta petele. Alte suprafete, cum ar fi tapiteria, garniturile si captuseala, vor fi, de asemenea, curatate cu umezeala. De multe ori vor folosi perii speciale, la fel ca cele noastre de par de porc sau aer comprimat, pentru a curata orificiile de aerisire sau cadranele gasite in masina. Ferestrele si sigiliile vor fi, de asemenea, luate in considerare. Scaunele, fie din piele, fie din panza, vor fi lucrate cu produse foarte specifice materialului. Daca sunt din piele, detalierii termina adesea cu un protector de piele.

In functie de nivelul de detaliu necesar, pot fi lucrate si compartimentele motorului. Realizand atingerea perfecta. Folosirea Eradicate Engine Degreaser si finisarea cu Dressle pot face ca orice loc de motor sa se vada demn in cateva minute!

Desigur, este implicat si un intreg proces de finisare, un adevarat detaliat va folosi produsul corect pentru a termina si proteja fiecare suprafata, indiferent daca este vorba de restaurarea materialelor plastice cu Revive Trim Dressing, Folosirea Tripple All Purpose Polish pentru curatarea si protejarea coloanelor usilor, imbracarea anvelopelor cu Satin Tire Creme sau pur si simplu asigurandu-va ca ferestrele sunt stralucitoare folosind Crystal sau Caramics Glass Cleaner. Un adevarat detalier se ocupa doar de asta – detaliile.

Pe scurt, detalierea este despre obtinerea celui mai bun aspect absolut pentru vopseaua dvs. si alte suprafete. O curatenie sau un valet se refera la asigurarea faptului ca toate suprafetele sunt, bine, curate – nu tin cont cu adevarat de murdaria incorporata sau de problemele marcajelor de vartej sau de estomparea vopselei. Detalierea se adanceste mult mai adanc de atat, permitandu-va sa obtineti re-pulverizare ca finisaje, fara a fi de fapt nevoie de furca pentru o lucrare completa de vopsire. In opinia noastra, atentia la detalii este cea care va defineste ca un ,,detailer”, acoperind pe deplin fiecare ,,detaliu” al unei masini. Un detaliu adevarat poate costa pana la 2000 euro.

Continue Reading